Om United by Sustainable Tourism

 
Us-Too samler turistvirksomheder og grønne ildsjæle, som ønsker at fremme bæredygtig turisme i Danmark. 
Det gælder både dem, som er nået langt, og dem som lige er startet – og naturligvis alle dem midt imellem. Dem som er store, men også dem som er mellem og små. Dem som er på landet eller inde i byen – både i nord, syd, øst og vest.  

For fælles for os er, at vi...

Elsker turisme

Og ønsker en lys fremtid for turismen – både for vores gæster og os selv.

Elsker den danske natur

Og ønsker at passe på den – både af hensyn til os og fremtidig generation.

Hjælper hinanden med at beskytte den

Da vi ved, at vi ikke kan gøre det alene og ved at vi når længere, når vi gør det sammen.

Skaber og deltager i grønne opleveser

For vi enten ønsker at skabe grønnere oplevelser for vores gæster – og selv deltage i tilsvarende.

Inspirerer og hjælper hinanden

Det er som nævnt bæredygtigt at dele og inspirere hinanden. I turistbranchen er vi heldigvis gode til at dele vores gode erfaringer og råd om at fremme et mere bæredygtigt erhverv.

Scroll to Top